Tasta l'Empordà
- El nou, guia de l'Empordà

- 30 mar 2025
- 1 Min. de lectura
Es va presentar la segona fase de la campanya “Tasta l'Empordà” al nou balcó gastronòmic del mercat de Figueres. La iniciativa està impulsada pel Consell Comarcal del Baix Empordà, el Consell Comarcal de l'Alt Empordà i Empordà Turisme.

Les tres institucions van decidir centrar els projectes promocionals del 2024 i 2025 en la gastronomia empordanesa com a epicentre de la gastronomia catalana.
La iniciativa coincideix amb què Catalunya s'ha convertit aquest any en regió mundial de la gastronomia. L'objectiu se centra en afavorir la desestacionalització, en la primera fase, promoguda durant la tardor passada, es va posar en valor a xarxes i mitjans el paper clau de l'Empordà en la gastronomia del país.
Durant el mes de març, la campanya s'intensi fica amb un calendari de sortejos i concursos a través de xarxes i mitjans. Es regalaran més de 400 places per diferents experiències gastro nòmiques com rutes i campanyes gastronò miques, tastos de vins, olis i formatges, maridatges, visites a granges i tallers, entre d'altres.
Tasta l'Empordà es va iniciar el passat 10 de març i finalitza el proper 6 d'abril. Podeu seguir els concursos i sortejos a @empordaturisme i @visitemporda.






Comentarios