top of page

Rosa Aguiló obté el 1r premi a la Biennalde Teià amb l'obra Sequera

  • Foto del escritor: El nou, guia de l'Empordà
    El nou, guia de l'Empordà
  • 30 jul 2024
  • 1 Min. de lectura

Rosa Aguiló recollia aquest mes de juny el primer premi de la Biennal de Teià, dotat amb 1500 € i una exposició individual a l'estiu de 2025 a la sala de La Unió de Teià.

ree

ree

Amb aquesta obra vull expressar l'essència de la sequera, una mirada lenta d'una sequera silenciosa, sintetitzada en la forma vegetal d'un card sec.


Aplegar cards al taller, entendre'ls i dibuixar‑los a mesura que s'assecaven, pintar‑ne les ombres va ser l'inici d'aquest dibuix. Sempre treballo amb sèries i d'aquesta manera puc aprofundir en la forma, el color, la composició i el suport. Els primers treballs eren fets amb aquarel·la i em va semblar que el color no em deixava veure la sequera tot i que hi era present. Vaig començar la sèrie dels cards amb format petit i aquarel·la i vaig continuar treballant amb formats més grans, prescindint del color, utilitzant com a tècnica la pols de grafit. Ara ja en sabia la forma i això em permetia treballar amb els dits. El resultat és una obra d'aparent simplicitat però rica de matisos.


Dades de d'obra꞉

Títol꞉ SEQUERA

Tècnica꞉ Pols de grafit

Suport i mides꞉ Paper 100 x 70 cm

www.rosaaguilo.com @rosa‑aguilo5

Entradas recientes

Ver todo
Del Halloween al Merry Christmas

Se que no estic sol, però també estic convençut que el grup al que pertanyo, de forma anònima i casual,és absolutament minoritari en aquest món en que vivim. Benvolguts lectors,no estan tips de tant a

 
 
 

Comentarios


Contacta

C/del Mestre Sagrera, 47 1er Pis

17200 Palafrugell

645 803 295

  • Facebook
  • X
  • Instagram

Dilluns a Divendres

9h - 14h

bottom of page