top of page

Balanç molt positiu de la 29a Firade Circ al Carrer de la Bisbal

  • Foto del escritor: El nou, guia de l'Empordà
    El nou, guia de l'Empordà
  • 30 jul 2024
  • 1 Min. de lectura

Ni les altes temperatures ni els ruixats, no van impedir que la XXIX Fira de Circ al Carrer de la Bisbal d'Empordà oferís un cap de setmana en el qual es van omplir places i carrers de la ciutat amb més de 40 espectacles i un total de 35 companyies.


Amb unes xifres similars i lleugerament superiors a les de la darrera edició, al voltant d'unes 21.000 persones de públic assistent, des de l'organització fan un balanç molt positiu i satisfactori del funcio‑ nament global del certamen.


Un total de 35 companyies es van repartir per una vintena d'espais de la ciutat per presentar les seves propostes de clown, acrobàcies, malabars, equili‑ brisme, trapezi, diàbolo o, fins i tot, pinzellades de dansa aèria. A més, enguany hi havia una clara aposta pel talent local꞉ més de la meitat de les companyies van ser catalanes. La resta eren, d'altres punts de l'estat, alhora que també n'hi va haver del Regne Unit i França.

ree
ree

Comentarios


Contacta

C/del Mestre Sagrera, 47 1er Pis

17200 Palafrugell

645 803 295

  • Facebook
  • X
  • Instagram

Dilluns a Divendres

9h - 14h

bottom of page