Renovació del Servei Local de Teleassistènciaamb més tecnologia i suport comunitari
- El nou, guia de l'Empordà

- hace 5 días
- 1 Min. de lectura
Un dels principals objectius d'aquesta nova etapa del Servei Local de Tele‑ assistència de Dipsalut, Organisme de Salut Pública de la Diputació de Girona,és digitalitzarel 100 % dels terminals.Actualment,ja hi ha un 55 % de dispositius digitals instal·lats i es preveu que, tot el parc estigui completament digitalitzat.

Actualment, el Servei Local de Teleassistència té 15.012 persones usuàries (10.789 són dones i 4.223 són homes), de les quals 7.039 viuen soles. (5.699 dones i 1.340 homes).
Per això reforcem el compromís en la lluita contra la soledat no desitjada amb accions com la detecció i la valoració estructu‑ rada, l'acompanyament psicosocial, activitats presencials en dates sensibles, derivació a entitats de voluntariat i el Programa de Dina‑ mització Virtual per a persones amb risc mitjà o alt.





Comentarios