OncoMusicFest solidari a Calonge
- El nou, guia de l'Empordà

- 29 may
- 1 min de lectura

Calonge i Sant Antoni va presentar l'OncoMusicFest, celebrat del 22 al 24 de maig al voltant del Castell de Calonge. El festival solidari i familiar va arribar al seu cinquè aniversari amb entrada gratuïta i tres dies d'activitats.
Va oferir concerts, tallers infantils, cultura popular, espectacles i arrossada popular, amb dos escenaris per agilitzar les actuacions. La recaptació es va destinar a la campanya “Com a casa!” de SSIBE per ampliar i millorar l'Hospital de Dia Mèdic de l'Hospital de Palamós, fent lo més acollidor i humà.
El projecte va continuar la línia solidària d'anys anteriors i va consolidar el festival com una cita cultural i benèfica de referència al municipi.




Comentarios