top of page

El Pessebre Vivent de Pals celebra la seva 38a edició

  • Foto del escritor: El nou, guia de l'Empordà
    El nou, guia de l'Empordà
  • hace 1 día
  • 1 Min. de lectura
ree

Amb l'arribada de les festes de Nadal, Pals es prepara per viure una de les seves tradicions més emblemàtiques꞉ el Pessebre Vivent, una representació que atrau cada any milers de visitants al nostre municipi en època nadalenca.


La 38a edició tindrà lloc els dies 26 i 28 de desembre de 2025, i 1 i 4 de gener de 2026, de 18 a 20 h, al nucli antic de Pals, que es converteix en un escenari únic per a la recreació d'una quarantena de passatges de l'Antic i el Nou Testament, així com de les principals escenes de Nadal.


El Pessebre compta amb la participació voluntària d'uns 200 figurants que fan possible aquesta experiència viva i emocionant, a més a més dels muntadors de tot l'esdeveniment que ja fa dies que han iniciat les tasques.


Les entrades es poden aconseguira꞉

El mateix dia de la representació, a Ca la Pruna, de 17.30 a 19 h.



Comentarios


Contacta

C/del Mestre Sagrera, 47 1er Pis

17200 Palafrugell

645 803 295

  • Facebook
  • X
  • Instagram

Dilluns a Divendres

9h - 14h

bottom of page