Begur va participar a l'especial d'El Forasteral Palau Sant Jordi
- El nou, guia de l'Empordà

- 29 may
- 1 min de lectura
Begur va anunciar la seva partici pació a l'espectacle especial d'El Foraster, celebrat el 30 de maig de 2026 al Palau Sant Jordi dins l'esdeveniment “3Cat en Viu”.
La trobada, conduïda per Quim Masferrer, va reunir municipis protagonistes del programa. Begur hi va participar després del capítol dedicat al poble emès el 9 de febrer.





Comentarios