top of page

Palafrugell diu 'sí' a la solidaritat꞉teatre a favor de l'Esclerosi Múltiple

  • Foto del escritor: El nou, guia de l'Empordà
    El nou, guia de l'Empordà
  • 29 may
  • 1 min de lectura

El 14 de febrer va tenir lloc al Teatre Municipal de Palafrugell, un Teatre Solidari, que va aconseguir recaptar més de 2.900 euros en benefici de l'Esclerosi Múltiple.


El teatre va anar a càrrec de Jordi Ferragut i Jaume Fábregas, amb l'obra còmica “Molta Merda”. El TMP va acollir més de 240 persones d'arreu de les comarques gironines. L'acte va ser organitzat per Montse Prats, directora del centre de Girona de la Fundació Esclerosi Múltiple conjuntament amb Romy Radresa, coordinadora de la Fundació a Palafrugell i l'Àrea de Cultura de l'Ajuntament de Palafru gell. Les entitats col·laboradores꞉ Ajuntament de Palafrugell, Això Flors, CET Centre de Massatges, Penya Barcelonista de Palafrugell, Familia Serra de l'Hotel Garbí i Paco Dalmau.

Comentarios


Contacta

C/del Mestre Sagrera, 47 1er Pis

17200 Palafrugell

645 803 295

  • Facebook
  • X
  • Instagram

Dilluns a Divendres

9h - 14h

bottom of page