top of page

La Diputació homenatja Oriol Cardona per l'or olímpic

  • Foto del escritor: El nou, guia de l'Empordà
    El nou, guia de l'Empordà
  • 29 may
  • 1 min de lectura

La Diputació de Girona ha homenatjat l'esquiador banyolí Oriol Cardona després de convertir‑se en el primer esportista gironí i català en guanyar un or en uns Jocs Olímpics d'Hivern. Cardona va triomfar en l'esprint d'esquí de muntanya a Milà‑Cortina 2026 i també va aconseguir el bronze en relleus mixtos amb Ana Alonso. El president Miquel Noguer li ha lliurat una placa commemo rativa i ha destacat la seva trajectòria plena d'èxits internacionals.



Comentarios


Contacta

C/del Mestre Sagrera, 47 1er Pis

17200 Palafrugell

645 803 295

  • Facebook
  • X
  • Instagram

Dilluns a Divendres

9h - 14h

bottom of page