La Diputació homenatja Oriol Cardona per l'or olímpic
- El nou, guia de l'Empordà

- 29 may
- 1 min de lectura
La Diputació de Girona ha homenatjat l'esquiador banyolí Oriol Cardona després de convertir‑se en el primer esportista gironí i català en guanyar un or en uns Jocs Olímpics d'Hivern. Cardona va triomfar en l'esprint d'esquí de muntanya a Milà‑Cortina 2026 i també va aconseguir el bronze en relleus mixtos amb Ana Alonso. El president Miquel Noguer li ha lliurat una placa commemo rativa i ha destacat la seva trajectòria plena d'èxits internacionals.





Comentarios