El Terracotta Museu va celebrar la Nitdels Museus amb música en directe
- El nou, guia de l'Empordà

- 29 may
- 1 min de lectura
El Terracotta Museu va celebrar el 16 de maig la Nit dels Museus amb la 4a edició de Terracotta en concert, coorganitzada amb l'Escola Municipal de Música Conrad Saló. La vetllada va combinar ceràmica i música en directe amb actuacions simultànies de pop, rock, jazz, clàssica i folk dins l'exposició permanent del museu.





Comentarios