top of page

El Cap Roig Festival, organitzat pel Grup Clipper's ambl'impuls de CaixaBank, va vendre més de 34.400 entradesabans de la inauguració.

El passat mes de juliol ja van actuar 9 dels 23 concerts programats. En aquesta 24a edició, el públic del Cap Roig Festival podrà tornar a gaudir d'un espai Village, dissenyat per Cal Blay Food Lovers, que oferirà una gastronomia variada en un entorn únic.


Els xefs Sergio i Javier Torres, del restaurant Cocina Hermanos Torres de Barcelona, amb tres estrelles Michelin i una estrella verda, oferiran una carta exclusiva per al restaurant del festival amb menús tancats i suggeriments segons mercat. El públic també té la possibilitat d'ampliar l'experiència del Cap Roig Festival incloent‑hi, durant el procés de compra d'entrades, un aperitiu exclusiu en format còctel a la Terrassa Hermanos Torres amb vistes al mar abans del concert.


El festival conclourà el 16 d'agost amb el grup català Gossos, que celebraran el trentè aniversari a l'escenari del Cap Roig Festival.





Comments


Contacta

C/del Mestre Sagrera, 47 1er Pis

17200 Palafrugell

645 803 295

  • Facebook
  • X
  • Instagram

Dilluns a Divendres

9h - 14h

bottom of page