top of page

Entrevista a OFIMON SUBMINISTRAMENTS

REDACCIÓ ÈLIA PAGÈS · Periodista · FOTOGRAFIES OFIMON SUBMINISTRAMENTS

Entrevista a Manel Reyes Gerent d’Ofimon Subministraments

Ofimon Subministraments és una empresa dedicada al subministra‑ ment de materials i mobles d'oficina que combinen funcionalitat i un disseny innovador. Ofereixen un servei d'assessorament personalitzat a les necessitats dels seus clients. Actualment, i amb l'objectiu d'actua‑ litzar i modernitzar l'estoc, tenen en liquidació tot el mobiliari d'oficina.

Com definiríeu Ofimon Subministraments?

Som una empresa jove i en constant creixement centrada a oferir als nostres clients solucions integrals que combinen funcionalitat i un disseny innovador. Oferim productes d'alta qualitat complementats amb una excel·lent atenció al client i un assessorament personalitzat per a ajudar les empreses a crear un entorn de treball òptim. El nostre objectiu és convertir‑nos en un referent en el mercat de subministrament de mobiliari d'oficina, expandint la nostra presència i desenvolupant contínuament les nostres capacitats per a adaptar‑nos a les necessitats canviants del mercat.

 

Us definiu com una empresa que ofereix una atenció personalitzada.

Sí, ja que a més d'un servei professional i molt agradable, escoltem i responem a les neces‑ sitats dels nostres clients, esforçant‑nos per superar les seves expectatives.

image.png
image.png

Oferiu serveis d'assessorament i consul‑ toria, muntatge i postvenda, botiga física i en línia, impressió i digitalització… Quin és el servei principal?

Estem centrats sobretot en venda de material i mobiliari de papereria i oficina, des de cadires i taules fins a armaris, calaixeres, taulells, taquilles... Dissenyem aules de formació, sales de juntes, despatxos, sales d'espera i espais de treball en general. Fins i tot recepcions o vestuaris, amb moble fenòlic.

Quins aspectes considereu més importants a l'hora d'assessorar empreses?

Sobretot proveir als nostres clients amb els millors productes del sector, garantint una qualitat i eficiència en el subministrament i muntatge del mobiliari. Estem molt compro‑ mesos amb la satisfacció del client

image.png
image.png

Oferiu serveis d'assessorament i consul‑ toria, muntatge i postvenda, botiga física i en línia, impressió i digitalització… Quin és el servei principal?

Estem centrats sobretot en venda de material i mobiliari de papereria i oficina, des de cadires i taules fins a armaris, calaixeres, taulells, taquilles... Dissenyem aules de formació, sales de juntes, despatxos, sales d'espera i espais de treball en general. Fins i tot recepcions o vestuaris, amb moble fenòlic.

Quins aspectes considereu més importants a l'hora d'assessorar empreses?

Sobretot proveir als nostres clients amb els millors productes del sector, garantint una qualitat i eficiència en el subministrament i muntatge del mobiliari. Estem molt compro‑ mesos amb la satisfacció del client.

Treballeu només amb empreses?

Donem servei a empreses i a particulars. A la nostra botiga podreu trobar material escolar, cadires, material per oficines, papereria, material artístic, copisteria… tot el que necessiteu. I, en cas de no tenir estoc d'algun producte, el demanem i ens arriba en 24/48 hores.

 

Disposeu del mateix estoc a la botiga física i en línia?

No, ja que en el món del mobiliari hi ha moltes opcions i models diferents i es fa complicat tenir‑ ho tot en estoc. Però precisament per això visitem les instal·lacions del client i així podem prendre mides i agafar idees per fer els renders i dibuixos 3D.

 

Per acabar, en què consisteix la liquidació que esteu duent a terme?

Estem de liquidació fins al 10 de gener en mobles i cadires per tal de treure estoc i renovar‑lo amb mobles més actuals. Aquest és un món que es va actualitzant i innovant molt sovint i nosaltres també hem de fer‑ho

image.png
bottom of page