Entrevista Marta Vim

Assessora de Màrqueting Digita

REDACCIÓ AÏNA GALCERÁN

En què consisteix el màrqueting digital? Quins camps engloba?

El màrqueting digital posa a la nostra disposició una sèrie d'eines per poder captar l'atenció del nostre client ideal i que ells es puguin comunicar amb nosaltres. Podem realitzar des de petites accions pràcticament cost zero fins a complexesestratègies combinant infinitat de tècniques.

Què et va portar a engegar aquest negoci?

Després d'estar més de quinze anys en el món del màrqueting i la publicitat, vaig decidir aportar el que crec que em dóna un valor diferencial.
Donar l'oportunitat a les petites empreses per tal que puguin tenir una visió 360º. M'agrada poderles ajudar i fer accions que les diferenciïn, que
aportin valor i, sobretot, satisfer les seves necessitats.

"Si una empresa no està connectada al món digital, tot el que pot conèixer el possible client és el que aquesta li mostra una vegada es posa en contacte o bé quan entra per la porta"

Quins són els efectes que pot tenir una empresa connectada vers una altra que no ho està?

Si una empresa no està connectada al món digital, tot el que pot conèixer el possible client és el que aquesta li mostra una vegada es posa en contacte o bé quan entra per la porta. La meva feina consisteix en fer que el client conegui l'empresa abans que l'empresa al client i conèixer els seus interessos. Una bona estratègia i una planificació permetrà desenvolupar una campanya de publicitat que impacti possibles clients i que alguns s'acabin convertint en compradors.

Com a professional del màrqueting digital,ofereixes múltiples serveis. Quins són elsmés sol·licitats pels clients?

La majoria de petites empreses amb qui treballo necessiten una web o botiga digital, un disseny gràfic o assessorament per gestionar les xarxes socials. Un cop satisfetes aquestes necessitats, moltes d'elles es queden perquè veuen que podem dur a terme diferents accions que reconfortin l'estratègia inicial.

Cada client té interessos diferents. Quin és el teu mètode de treball per aconseguir els seus objectius?

Primer de tot, escoltar. Després, preguntar molt per conèixer el seu negoci i/o projecte i descobrir
quin és el seu valor diferencial i els seus objectius. A partir d'aquí, es crea un pla de ruta ies defineixen les accions que s'hauran de dur a terme per assolir cada un dels objectius proposats. M'implico en el procés com si fos un
membre més del seu equip. 

Què diries als petits comerços que no s'acaben d'atrevir a fer el pas per entrar al món digital?

Que quedem un dia. Estic segura que els puc assessorar i ajudar-los a saber què necessiten i per assolir els seus objectius. Poden contactar amb mi a través de la pàgina web martavim.com o bé a través del telèfon 626 023 486.

DIRECCIÓ

 

C/del Mestre Sagrera, 47 1er Pis

Palafrugell

CP 17200

  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
  • White Google+ Icon

CONTACTE

 

eva@elnou.cat

Tel: 645 80 32 95

 

HORARI

 

Dilluns a Divendres

9h - 14h