Entrevista Agro-aliment Casademont
Josep Casademont

REDACCIÓ AÏNA GALCERAN · Fotografies: Casademont

Com definiríeu el vostre negoci?

Agro-aliment Casademont és una empresa familiar fundada l'any 1947. Actualment, al capdavant del negoci hi ha la quarta generació.
Amb el pas dels anys, l'empresa ha anat evolucionant i ens hem anat adaptant a la demanda del mercat i a les necessitats de cada moment. Tot i això, seguim mantenint viva l'essència de l'inici i prioritzem el tracte personal amb els clients, ja que considerem que és un dels valors més importants del nostre comerç.

Quin tipus de productes podem trobar al vostre establiment?Som especialistes en nutrició animal, accessoris i suplements alimentaris per a mascotes.
Treballem amb les millors marques del mercat, i comptem amb l'assessorament d'especialistes i grans professionals del sector que ens ajuden a oferir els millors productes i serveis possibles. També continuem oferint els productes amb els quals es va iniciar el negoci com ara alimentació per a animals de granja, tot tipus de productes per l'hort i el jardí, planters i una gran selecció de productes d'alimentació de proximitat com patates, cebes, llegums, infusions, etc. Comptem

2.PNG
1.PNG

també amb vins del país, vermuts i una selecció molt acurada de caves de la nostra terra. En els darrers anys, hem incorporat altres productes també de gran qualitat i artesanals: espelmes, encens, dolços, conserves, etc.

A quin tipus de client van destinats els vostres productes?

A Agro-aliment Casademont oferim una gran diversitat de productes, per tant tenim una gran varietat de clients. Clients amb mascota o sense, clients que tenen hort o jardí, i també clients que venen perquè estan interessats en els nostres productes d'alimentació, de proximitat i artesanals.

Abans fèieu sortides amb gossos, amb quina finalitat?

Fa uns anys va sorgir la iniciativa d'organitzar sortides gratuïtes amb gossos per a treballar la socialització d'aquests. Es van arribar a fer més de cent sortides, gràcies a la col·laboració de clients, que es van acabar convertint amb amics. Aquestes sortides conjuntes, a més d'ajudar a la socialització dels gossos, ens van permetre conèixer paratges del nostre entorn.
Amb l'arribada de la pandèmia es va fer inviable continuar amb aquesta iniciativa, ja que pel gran volum de participants, era totalment impossible.

A part de la botiga física, teniu altres canals de venda?

Des de fa uns anys vam iniciar l'aventura de la venda online, a través de mascotaplus.com. La botiga online ens ha permès apropar els nostres productes a més clients.
També disposem d'un compte d'Instagram @agroalimentcasademont que ens ajuda a fer visible la nostra botiga i els productes que
oferim.