ENTREVISTA A VENTURA PUIG

Gerent i dinamitzador comercial de Palamós

REDACCIÓ AÏNA GALCERÁN · Fotografies: Fecotur

L’entrevistem i ens explica com estan afrontant aquest 2020 amb la Covid-19 i els nous propòsits pel nou any.

Com afronta Fecotur la campanya de Nadal?​

Amb incertesa: el confinament perimetral dels caps de setmana, limita la visita de clients al poble. Tot i això, tenim programada una activitat gratuïta per a tots els públics, que garanteix totes les mesures de seguretat. Consisteix a fer una passejada amb El Carrilet pels carrers més cèntrics del municipi. Els més petits, obtindran una polsera i podran aconseguir fins a vuit detalls/regals, repartits als establiments identificats. Paral·lelament, els clients que facin compres amb la targeta Card Costa Brava durant el mes de desembre, entraran en un sorteig d'una targeta regal valorada amb mil euros.

En què consisteix la iniciativa de la Cadena de Favors? Quina relació hi teniu?

La Cadena de Favors és una iniciativa que va sorgir a Palamós durant el confinament. És un projecte altruista i sense ànim de lucre amb l'objectiu d'ajudar al comerç local. Es tracta de comprar quelcom al comerç local i regalar-li a algú que ho estigui passant malament per la Covid-19, a algú a qui li pugui fer servei, a algú que estimem, etc. Fecotur va recolzar aquesta iniciativa des del primer moment, ja es fomenten les compres conscients i perseverants als establiments del poble. És una gran iniciativa, i n'estem molt agraïts.

L'àrea de joventut de l'Ajuntament de Palamós també ha volgut aportar el seu granet de sorra al comerç local. Quina ha estat la seva proposta?

L'Àrea de Joventut i el Punt Jove de Palamós han iniciat un projecte molt

engrescador per ajudar al comerç local. Els joves interessats reben una formació en disseny de xarxes socials i posteriorment posen en pràctica els seus coneixements oferint unes hores d'assessorament a empreses locals interessades a participar en aquesta iniciativa. L'objectiu és crear o millorar la visibilitat dels negocis locals a les xarxes socials.

Davant la incertesa que provoca la pandèmia, quin és el pla de treball de cara al 2021?

El primer objectiu del 2021 és consolidar la plataforma de marketplace, clic.cat. Aquesta, serà una plataforma referent a Catalunya, amb més de 80 associacions del territori. La segona proposta, si la Covid-19 ens ho permet, és enllestir l'espai de Booking, ubicat al Passeig del Mar, on era l'antiga Oficina de Turisme amb l'objectiu de poder contractar des d'allà els serveis dels nostres associats (sector nàutic, oci i lleure, restauració, etc.).

DIRECCIÓ

 

C/del Mestre Sagrera, 47 1er Pis

Palafrugell

CP 17200

CONTACTE

 

eva@elnou.cat

Tel: 645 80 32 95

 

  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
  • White Google+ Icon

HORARI

 

Dilluns a Divendres

9h - 14h