Entrevista a Carnisseria Jordi
Productes de qualitat i de proximitat.

images.png

REDACCIÓ AÏNA GALCERAN · Fotografia: Carnisseria Jordi

L'augment de persones que aposten per una dieta vegana i/o vegetariana ha fet que adapteu el tipus de productes que oferiu?

Nosaltres no produïm productes per aquest col·lectiu, però hi ha altres parades al Mercat que si que s'han adaptat i ofereixen una àmplia gamma de productes pel seu consum. A Carnisseria Jordi ens hem especialitzat en els productes sense gluten; tot l'assortit d'hamburgueses i broquetes són aptes per celíacs. Per altra banda, també elaborem sota comanda arrebossats per aquest mateix tipus de clients. El Mercat de Palafrugell és variat i procurem, entre totes les parades, oferir una gran varietat de productes per a tot tipus de públic.

cj.PNG

Actualment es dóna molt valor al consum de proximitat. D'on provenen els vostres productes?
La Carnisseria Jordi 1970 treballa amb una varietat de productes de km 0 des de fa més de 50 anys. Des de l'inici vam decidir apostar pel 
producte de proximitat i, fins a dia d'avui, seguim treballant amb els mateixos proveïdors, ja que ens garanteixen un producte d'òptima qualitat i alhora de proximitat, fet que els clients valoren molt. 

Quin tipus de productes elaborats artesanalment oferiu?
La nostra carnisseria és reconeguda pel gran ventall de productes artesanals que oferim.  Tenim tot tipus d'embotits: llonganissa, cansalada, bull, botifarra, xoriç... Tenim assortit de broquetes i hamburgueses per a tots els gustos i arrebossats varis. Les salsitxes i botifarres són el 
producte estrella de la casa. 


Quin és el perfil de client que ve a comprar al Mercat?
La població és cada vegada més conscient de la importància de tenir una bona alimentació. Es valoren els productes de proximitat i amb això, la 
mitjana d'edat dels clients que vénen a comprar al Mercat és cada vegada més jove, fet que garanteix la continuïtat del Mercat i de la nostra feina. 

 

Esteu compromesos amb el projecte Too Good To Go. En què consisteix i què hi oferiu?
Too Good To Go és un projecte que pretén aprofitar el menjar abans que es faci malbé. Els productes que en 24 hores sabem que deixaran d'estar en 
òptim estat es venen en format “pack sorpresa” a través de la plataforma, a un preu molt reduït. 
D'aquesta manera no hem de llençar el menjar i la carnisseria recupera el cost invertit en matèria prima. És un clar exemple win-win: els clients tenen un producte de qualitat i proximitat a un preu més baix i la botiga no llença menjar. 


Amb els rumors dels últims mesos, quina situació viu el Mercat actualment?
Tenim la sort que la cultura del mercat s'està reforçant i continua creixent. No obstant això, l'Ajuntament no escolta els paradistes i les nostres 
necessitats per continuar potenciant un Mercat referent a Catalunya. Temem que les noves “millores” ens acabin afectant a nosaltres i a la 
resta de paradistes. 

cj2.PNG