Entrevista a NEUS RIBAS
Estació de Servei Corçà Carburants i servei de qualitat

REDACCIÓ AÏNA GALCERAN · Fotografia: Estació de Servei Corçà

Neus Ribas Gerent d’Estació de Servei Corç

Quan neix Estació de Servei Corçà? Quina és la seva evolució?

L'agost de 1963, el meu avi Salvi Ribas i el seu cunyat, van inaugurar la gasolinera de Corçà, ara fa cinquanta-vuit anys. L'any 1991 amb el meu pare a l'empresa, es va posar en funcionament el servei de distribució de gasoil a domicili. Anys més tard, vaig incorporar-me al negoci familiar i el 2007, vam obrir una nova gasolinera a Vulpellac. Actualment, ja som tres les generacions que hem estat compromeses amb el negoci familiar i n'estem molt orgullosos. Hi ha hagut un aflorament de gasolineres low cost.

 

En què us diferencieu vosaltres d'aquest tipus d'establiments?

No volem ni podem comparar-nos amb les gasolineres low cost. Nosaltres apostem pel servei al client, àmplies botigues – supermercat i un carburant de qualitat que fa més de vint-i-cinc anys que subministrem. Tant és així que els carburants BP Ultimate amb tecnologia Active són els únics del mercat que fan de mitjana cinquanta-sis quilòmetres més que la resta de carburants.

Oferiu promocions als vostres clients?

Tenim una de les campanyes de fidelització més potents del mercat: la targeta MIBP. Amb ella, els clients obtenen de tres a vuit cèntims de descompte i un punt per litre per a poder bescanviar per carburant, rentats, regals del catàleg, entre altres. L'objectiu d'aquesta targeta és que els nostres clients habituals puguin beneficiar-se d'un millor preu omplint els dipòsits dels seus vehicles amb combustibles de qualitat. Estació de Servei Corçà és sinònim de servei a domicili.

 

Quin tipus de combustible distribuïu?

Subministrem diferents tipus de gasoil: gasoil d'automoció, gasoil agrícola i per a usos industrials i gasoil de calefacció. Amb aquest últim, oferim la possibilitat de contractar una tarifa plana, és a dir, establir una quota fixa mensual amb la possibilitat de fraccionar el pagament de tres a sis mesos. Els clients habituals valoren l'equilibri entre el preu, el servei i la qualitat del producte que oferim. L'àmbit territorial del servei a domicili és força ampli; servim a tot el Baix Empordà, part del Gironès, La Selva i l'Alt Empordà.

 

A través de quins canals es pot contactar amb vosaltres?

Per telèfon convencional al 972 63 00 28, per correu electrònic a comandes@escorsa.cat i per Whatsapp al 619 244 543.

També ens podreu trobar a Instagram i Facebook: @estacioserveicorca

huu7.PNG